מקום לחתונה קטנה

עומדים להתחתן? מחפשים מקום לערוך חתונה קטנה של עד 150 סועדים? כאשר בוחרים מקום לחתונה קטנה באופן יותר אינטימי, מומלץ להתחתן במקום יפיפה עם אוכל טוב, מקום שהוא ייחודי ומיוחד. בעצם האופציה של אולם גדול יורדת מהפרק וזאת כי חשוב להתאים את נתוני גודל המקום לנתוני כמות האורחים המוזמנים וזאת כי אין לערוך אירוע במקום גדול כאשר הכמות של האורחים היא קטנה. בנוסף, האירוע שלכם יהיה מאוד מאוד מיוחד, כזה שלא רואים בכל מקום. במתחם תוכלו בנוסף לבצע את צילומי החתונה שלכם היות והמתחם כולל מבנים ישנים וארכיטקטונים שאין כדוגמתם. במסעדה תוכלו לקיים אירועים קטנים לחתונה קטנה עד 150 איש בקיץ ועד 65 איש במרפסת מקורה בחורף.

מקום לחתונה קטנה וכשרה לאניני טעם

עבור אניני הטעם שביניכם המעוניינים ליהנות מחוויה קולינארית כשרה בחתונתם, חוויה מפתיעה ומרגשת (בכל מנה), מסעדת רג'ינה היא ללא ספק הכתובת המדויקת. המסעדה פועלת בימי חול (ראשון עד חמישי) בסבב אירוח מהשעה 12:00 ועד ל-23:30. לאירוע מסוג חתונה המסעדה פתוחה עד אחרון הסועדים.

לרשותכם, מספר חדרי אירוח פרטיים המיועדים למטרות אירוח של אירועים פרטיים וכמובן לחתונות בהתאם לסדר גודל המוזמנים. חדרים אלו מיועדים ל-24 סועדים והם מאובזרים במערכות אירוח והפקה המותאמות לאופי וסוג האירוע אותו תרצו לקיים במקום. צוות המסעדה משלב בתוכו אנשי אירוח בעלי תודעת שירות גבוהה במיוחד לצד מנהלי אירועים מנוסים ומיומנים אשר ילוו אתכם לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע הפרטי-עסקי אותו תרצו לקיים במסעדת רג'ינה הכשרה.

כמו כן, ניתן לתאם אירועים עסקיים ופרטיים למספר גדול יותר של משתתפים –עד כ-150 איש וליהנות מאווירת אירוח פסטורלית ומיוחדת בכל שטח המסעדה, לרבות, מרפסת האירוח המטופחת והמושקעת של המקום.

מקום-לאירועים-קטנים-בסגנון-חתונה

מחפשים מקום לחתונה קטנה?

מסעדת רג'ינה מקום לאירועים קטנים

כאשר אומרים חתונה, הרוב הגדול חושב על אולם אירועים ועל כמות מוזמנים שנעה בין 250-700 איש. חושבים על דיג'יי, קבלת פנים, שמלת כלה ועל כל החבילה. עם זאת הקונספט של חתונה גדולה הוא רק קונספט ולצדו ישנן אופציות נוספות- עבור אנשים שמבקשים לסמל את היום המיוחד בדרך מעט שונה, ועל כן טוב לדעת שבין היתר ניתן לחגוג את יום החתונה גם באופן יותר מצומצם ואינטימי לצד כמה קרובי משפחה מדרגה ראשונה ומספר מועט של חברים.

השאירו את הנורמה בצד – כיום ניתן למצוא מגוון אופציות יותר ייחודיות עבור חתונות קטנות, כך שניתן למצוא זוגות שחוגגים בשוק בירושלים, בבית כנסת, לוקחים את האורחים למסע בעיר, בחוף הים וכדומה. יש לזכור שקונספט של חתונה גדולה באולם גדול מהווה רק אפשרות אחת מיני רבות ועל כן תמיד יש לחשוב מה נכון עבורכם וזאת מבלי לאפשר לנורמה להכתיב לכם כיצד להתחיל ביחד את החיים המשותפים.

התנהלות נכונה  – אם אתם מחפשים אחר מקום לחתונה קטנה, אתם עשויים לעבור את השלבים הבאים: חשש, התעסקות רבה ובסופו של דבר תחושת סיפוק- כמובן כל עוד מתנהלים נכון. מהי התנהלות נכונה עבור חיפוש אחר מקום לחתונה קטנה? ובכן יש להכין רשימה של האופציות השונות: למשל חוף ים, פארק, מסעדה.. ומנקודה זו לחפש כמה המלצות עבור כל טריטוריה. במהלך החיפוש יש להתמקד, להחליט מה מעדיפים, להבין איזו אופציה יותר מלהיבה אתכם ופשוט להתקדם. כמו כן יש לקחת בחשבון שגם יש צורך להתחשב באורחים, כך שיש לבחור מיקום שנוח לכולם לצד תנאים ראויים.

דגשים – כאשר עומדים לבחור מקום עבור חתונה קטנה, יש לעבור האלמנטים הבאים: ראשית יש להתחיל מהתאמת המקום לעונה בשנה, (כלומר אין להמר על גינה חשופה כאשר מדובר על עונה שכבר ניתן ליהנות בה מגשמים מפתיעים). בנוסף יש לוודא שהמקום מותאם להרמת אירוע, (כי אף אחד אינו רוצה לגלות ביום חתונתו שאין היתר להרים אירוע במקום), ולבסוף יש לזכור ששותפות הוא שם המשחק- הן בהצלחה של חיים משותפים והן בהרמת אירוע ובהזמנת האורחים עם הזמנות לחתונה מעוצבות, ועל כן על שני הצדדים, (החתן והכלה), להיות קשובים אחד לשני ולדעת מתי יש לוותר.

רגינה-בתחנה-מקום-לחתונה-קטנה-של-עד-150-סועדים

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: