איך להתאים את הקייטרינג לקהל שצפוי להגיע?

אחד הפרמטרים שישפיעו על הצלחתו של כל אירוע הוא איכותו של התפריט אותו בוחרים להגיש. לכן בחירת הקייטרינג הנכון היא אחד השלבים הכי חשובים בתכנון, במיוחד כאשר רוצים להפיק אירועים בלתי נשכחים.

התפריט שתבחרו להגיש באירוע ישפיע על מידת הצלחתו, אין זה סוד. הרי לא בכדי אומרים שהדרך אל הלב נעשית דרך הקיבה ואם כבר, אז עדיף שתהיה זו קיבה מלאה. לכן מלבד התאמת התפריט הנכון לאופיו של האירוע עצמו, יש להכיר את קהל היעד שלכם וכך לקלוע עד כמה שניתן למטרה ויותר חשוב מכך: לחיכם של המוזמנים. איך עושים זאת? מדובר בתורה בפני עצמה.

לפניכם כמה מהדגשים החשובים להתאמת התפריט לאורחים:

מהו הטעם המועדף על האורחים שלכם?
ארץ ישראל כוללת בתוכה מגוון תרבותי נרחב וההבדלים ניכרים גם בהעדפות קולינריות. לכן אם הקהל שצפוי להגיע נכלל על מגזר מסוים, חשוב שהאוכל יכלול טעמים של בית. ישנם מאכלים המאופיינים עם עדות המזרח, לעומת מאכלים המאופיינים עם עדות המערב, שילוב המנות האהובות בתפריט הכולל, יבטיחו את שביעות רצונם של כל המשתתפים באירוע שלכם. כמובן שאם המגוון התרבותי מאפיין גם את האירוע שלכם, מומלץ ורצוי לתת לכך ביטוי בתפריט ולהציע טעמים מגוונים.

קהל של אניני טעם? יש צורך בתכנון תפריט מתאים
ישנם סוגים שונים של אירועים, חלקם פשוטים יותר בעוד שאחרים מיועדים לבני העשירון העליון או לאנשי עסקים מכובדים. כך יכול מאוד להיות שתמצאו את עצמכם מתכננים אירוע הכולל מוזמנים אניני טעם אשר מורגלים בטעמים הכי משובחים ובמנות המורכבות מחומרי גלם מהשורה הראשונה. כמובן שבמקרה הזה רצוי להיערך בהתאם ולהזמין קייטרינג שף איכותי ולו תפריט ברמה גבוהה על מנת שתהיה מידת התאמה גבוהה אל המוזמנים שמכבדים אתכם בנוכחותם.

אל תשכחו: יש ילדים בקהל
חתונות צהריים או אירועים פרטים בצהריים כמו בר/ת מצווה, ברית/ה לא פעם כוללים קהל גדול של ילדים מבין המוזמנים ואת זאת יש לקחת בחשבון כאשר בונים את התפריט ואף יותר מכך: כאשר בוחרים את הקייטרינג הנכון. ממש כמו שמסעדות מציעות תפריט ילדים עם מנות קטנות יותר המתאימות לטעמם המיוחד והסלקטיבי, כך רצוי וכדאי שגם אתם תעשו. מדובר גם בטובתכם האישית כמובן היות וברוב המקרים, מנות קטנות יותר מגיעות במחירים יותר נמוכים.

המון חבר'ה צעירים = דוכני מזון ונשנושים בשעות הקטנות של הלילה
אם האירוע שמתככנים כולל המון חבר'ה צעירים ברשימת המוזמנים, כדאי שתיקחו בחשבון ששתיית אלכוהול ופיזוז על רחבת הריקודים אלו הן פעולות שעשויות להוביל להתפתחותו של רעב בשעות הקטנות של הלילה. רוצים לשמור את החברים של הרחבה? עליכם לדאוג להשאיר את הקיבה שלהם מלאה ולהפעיל לצד הרחבה דוכני מזון של אוכל מהיר, פירות, נשנושים או כל רעיון אחר שעולה לראש ויתקבל בברכה.

ולסיכום: צפו את הבלתי צפוי
אופיו של הקהל אשר עתיד לפקוד את האירוע שלכם הוא זה שעתיד להשפיע על בניית תפריט ובחירת קייטרינג לאירוע. טיפ שלנו: מלבד כל המצוין לעיל השאירו מקום ליוצאי דופן ולהלן: צמחונים, טבעוניים, אלרגניים נטולי גלוטן וכולי, ותהיו בטוחים שכולם אבל כולם יצאו שבעים ומרוצים מהאירוע שלכם.

regina (1) (1)

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: