אירוע פרטי לחגוג במסעדה

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, לא חשוב אם זה אירוע מטעם העבודה או אירוע משפחתי אישי, דעו שיש לכם מספר אופציות איך והיכן לחגוג את האירוע שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכיר באופציות, לבדוק מה הכי מתאים לכם, מהם היתרונות והחסרונות בבחירת כל אופציה ולאחר מכן, פשוט להתחיל בארגון האירוע.

לחגוג במסעדה

זה נעים ונחמד לחגוג אירוע במסעדה. כל מה שצריך לעשות הוא לוודא שלמסעדה יש חדר פרטי, בו אתם והאורחים שלכם תוכלו לשהות במהלך האירוע. מבחינת האוכל, יש לבחור מסעדה המגישה אוכל שאתם חושבים שהאורחים שלכם יתחברו אליו. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שיכול להיות שיהיו באירוע, אורחים ששומרים כשרות. על כן, מומלץ מראש ועל מנת להימנע מחוסר נעימות בנושא, לבדוק מסעדות כשרות. שימו לב, שאתם גם לוקחים מסעדה שקרובה לאזור מגוריכם. כך לדוגמה, אם אתם מתגוררים באזור המרכז, ההמלצה היא לקחת מסעדה בתל אביב והסביבה. אל תרחיקו מדי ממקום מגוריכם. חשוב מאוד לקרוא גם המלצות על המסעדה. לראות שהתגובות אכן חיוביות על השירות ועל האוכל המוגש בה.

269918_238905736239115_1602472349_n

להזמין חברת קייטרינג?

אם אתם רוצים לערוך אירוע בבית, תמיד תוכלו לקחת את שירותיה של חברת קייטרינג. תוכלו לסכם עם החברה שהיא תגיע עד אליכם ולקיים את האירוע בחצר או שתוכלו לשכור שטח חיצוני ולקיים בו את האירוע. חברת הקייטרינג כבר תדאג להביא את כל הציוד שצריך לאירוע, כולל הסכו"ם, הצלחות וכמו כן, תדאג להיערך עם סגנון ההגשה. זה יכול להיות כסגנון בופה. כלומר יש כמה עמדות ובכל עמדה, יש עובד שמכין מנות מסוימות או לחילופין סגנון של הגשה לשולחנות עם מלצרים. הכל תלוי במה תבחרו ומה הכי מתאים לאירוע שלכם. מבחינת המנות שיהיו באירוע, תוכלו לשלב מנות עיקריות שונות לצד תוספות, פלטת ירקות חתוכים, פלטת פירות ועוד. שימו לב, גם כאשר אתם בוחרים חברת קייטרינג, עליכם לדאוג שהאוכל יהיה כשר. תוכלו לבחור קייטרינג שמתמחה בהגשת מנות חלביות או בשריות.

שורה תחתונה

לפני שאתם סוגרים עם המסעדה או חברת הקייטרינג, מומלץ לבדוק מהם המחירים ומה בדיוק אתם מקבלים במסגרת האירוע. לדוגמה, אם מדובר על מסעדה, תוכלו לבקש לקבל תפריט מנות שיוגש באירוע, יש לוודא האם התפריט כולל גם שתייה וקינוח לכל סועד. כך גם לגבי חברת הקייטרינג, מומלץ לבקש את תפריט המנות שיוגשו באירוע. השוו בין המחירים שקיבלתם ובדקו מה יותר מתאים לכם – לחגוג את האירוע במסעדה או אולי להזמין חברת קייטרינג. עשו את השיקולים הנכונים עבורכם. יתרה מזאת, אם תרצו לשלב עוד אטרקציות באירוע, שימו לב האם יש המקום מאפשר את זה. שכן במידה ומדובר על מסעדה קטנה למשל, יכול להיות שזה לא יתאים ואילו אם מדובר על אירוע שאתם מארגנים ויש לכם מספיק מקום, אז כן תוכלו לשלב את האטרקציות שרציתם.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: