כיצד לבחור קייטרינג כשר בהתאם לסגנון האירוע

אוכל כשר הוא בגדר חובה כאשר עורכים אירוע פרטי או אירוע חברה. מכיוון שהאוכל מהווה פרמטר חשוב ומרכזי מאד בחגיגה, חשוב מאד לבחור אותו בקפידה ובייחוד כאשר ישנו דגש רב מאד על עניין האיכות. ניתן למצוא כיום לא מעט חברות קייטרינג כשר, המציעות את שירותיהן לקהל הרחב. לרוב הן מעמידות לרשות הלקוחות תפריט עשיר, עמוס במנות כשרות וטובות. איך מוצאים בדיוק את אלו? כיצד בוחרים חברת קייטרינג כשר בהתאם לסוג האירוע? הנה כמה טיפים קצרים שיעזרו לכם במציאתה.

מהו סגנון האירוע שאותו אתם מתכננים

בין אם זה קייטרינג חלבי ובין אם קייטרינג בשרי, כדי למצוא קייטרינג כשר המציע מנות כשרות לאירוע הבא שלכם ובעיקר כדי לוודא שהוא אכן מתאים לאופי החגיגה, חשוב שתגדירו תחילה מהו סגנון האירוע שאותו אתם מתכננים: האם זה צפוי להיות אירוע קליל? האם הוא מתוכנן להיות אירוע מרשים ויוקרתי מאד? תשובות לשאלות אלו ואחרות הנוגעות לסגנונו של האירוע תעזורנה לכם במציאת השירות המתאים.

4G0A1608

קהל היעד

לכל קייטרינג כשר בירושלים או בערים נוספות בישראל, תמצאו קהל מגוון מאד. לכל קהל דרישות אחרות ולכן, במסגרת תכנון האירוע וחיפוש אחר חברת הקייטרינג, כדאי מאד לקחת בחשבון את קהל היעד עצמו, שצפוי להגיע: האם אלה יהיו אנשים מבוגרים, או אולי צעירים ואפילו ילדים? האם הקהל יהיה מגוון מבחינת הגילאים? האם יהיו צמחוניים וטבעוניים? חשוב להכין רשימה מסודרת של מוזמנים ובהתאם לקבוע את סגנון הקייטרינג שאליו פונים.

המקום בו תערך החגיגה

כשר, טעים ואיכותי ככל שיהיה, אם האוכל שמוגש באירוע איננו תואם גם למקום עצמו, הרי שיהיה פחות רלוונטי לו. חשוב מאד להתייחס גם ללוקיישן: האם הוא צפוי להתקיים במקום סגור, כמו אולם אירועים? האם יתקיים במקום פתוח, כמו גן אירועים או אולי אפילו על חוף הים? האווירה שבמקום, העיצוב שלו וגם האלמנטים שלוקחים בו חלק הם אלה שמשפיעים בסופו של דבר על התחושה עצמה וכדאי מאד שהאוכל הנבחר, אותן מנות שתוגשנה לאורחי האירוע, תשתלבנה כהלכה בו.

לבחון את המנות השונות

בדומה לכל מסעדה בכשרות מהדרין, גם שירותי קייטרינג שמתמחה במנות כשרות שונות מציע תפריט, המתבסס על מבחר של מנות. כדי לוודא שאכן בוחרים בקייטרינג המתאים, כדאי מאד לבדוק לעומק את התפריט, לבחון את המנות שבו, את טיב ואת איכות חומרי הגלם שאותם הן כוללות וכמובן גם את הטעמים. לרוב ניתן להגיע לפגישה שבה תוצגנה המנות ולטעום כמה מהבולטות שבהן, ולו כדי להתרשם מהטעם עצמו (האם טעים לכם, או שמא – לא…). כדאי שלא לוותר על התהליך הזה ולהקדיש לו את הזמן הראוי.

כמה זה עולה ומה התקציב? טווח המחירים של שירותי הקייטרינג הוא רחב. מומלץ להגדיר את התקציב מראש ובהתאם לחפש חברת קייטרינג המציעה מנות כשרות בהתאם לתקציב. יש לקחת בחשבון שאיכות עולה יותר וכאשר מדובר באוכל – כדאי שלא להתפשר עליו.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: