אירועים קטנים בתל אביב

חוגגים אירוע פרטי או עסקי למספר מצומצם של אורחים? מחפשים אחר מקומות לאירועים קטנים בתל אביב? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות הפקת אירועי צהריים או ערב במסעדת רג'ינה הממוקמת במתחם התחנה בלב תל אביב. מסעדת רג'ינה מציעה מקום לאירועים קטנים בתל אביב של עד 150 אורחים בכשרות מהדרין לאורך כל שעות היום ועד השעות הקטנות של הלילה.

אירוע פרטי בוקר צהריים או ערב – ברג'ינה נהנים מאירוע מושלם!

רג'ינה היא אחד המקומות המעניינים ביותר לאירועים קטנים בתל אביב . אנו מסעדה כשרה (כשרות מהדרין) הממוקמת בתוך מבנה ארכיטקטוני מרהיב ביופיו הממוקם בלב ליבה של תל אביב – מתחם התחנה. המסעדה ממוקמת למעשה בתוך חצר פנימית המעוטרת בצמחייה ופרחים וכבר בכניסה תוכלו ליהנות מהאווירה הפסטורלית המאפיינת את המקום. תפריט המסעדה מבוסס על המטבח הביתי אנין הטעם, כאשר כל מנות האוכל המוגשות במקום מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר.

תמונה חתונה

המסעדה מחולקת לאיזורים המאפשרים קיום אירוע פרטי קטן ואינטימי כחלק משגרת היום הרגילה של המסעדה, ובמרחב פרטי משלכם, צוות המסעדה מקצועי ומיומן לספק עבורכם את החוויה המושלמת בכל שעות היום.

בחדרים הפרטיים ניתן לקיים אירועים של עד כ-30 איש, ובגינה האחורית אירועים של עד כ-150 איש בקיץ, או בחורף עד 65 איש במרפסת מקורה. כמו כן, ניתן לסגור את כל חלל המסעדה, ולקיים אירועים קטנים בת"א של עד 150 משתתפים.

מקום לאירועים קטנים שהופכים לגדולים במסעדת רג'ינה

ברג'ינה, עומד לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות אירוח המותאמות לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים המיועדים לקהל אורחים של עד 150 סועדים. בשטח המסעדה, תוכלו ליהנות מהפקת אירועים עד 150 איש במסגרת אירועי ישיבה. כמו כן, עומדת לרשותכם אפשרות לאירוח אינטימי יותר באמצעות חדרי האירוח הפרטיים הממוקמים במקום, כאשר בכל חדר אירוח פרטי תוכלו להפיק אירועים לקהל האורחים שלכם.

בשטח המסעדה ניתן לקיים אירועי צהריים או ערב לכל מטרה וליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה המותאמים לאופי וסוג האירוע אותו תרצו לקיים במקום, בין אם מדובר באירוע חתונה במסעדה ובין אם מדובר באירועים עסקיים לכל מטרה.

אירועים-במסעדות-בתל-אביב

מסעדות לאירועים קטנים במרכז

תל אביב הינה עיר גדולה מאוד ופעילה, לרוב תמצאו מקומות לאירועים גדולים אשר לא פותחים אירוע במידה ואין התחייבות לכמות גדולה של מוזמנים. למרות זאת, במסעדת רג'ינה תוכלו לקיים מגוון אירועים קטנים ונהדרים בדיוק כמו שאתם מדמיינים בראש. הרבה פעמים כאשר אנשים חושבים על הרמת אירוע והפקתו, הם בוחרים בעיר המרכזית כמו תל אביב וזאת בשל מגוון סיבות. מסעדתנו הינה מסעדה כשרה בכשרות מהדרין של הרב גערליצקי. 

אירוע-במסעדת-רגינה-בתחנה-בתל-אביב

תפאורה טבעית – בת"א תמצאו לא מעט פינות קסומות ובכלל מסעדות לאירועים קטנים במרכז. יש בה שדרות מוצלות עם עצי פיקוס, יש בה כמה מדרחובים מלאי חנויות בוטיק, יש בה שכונות ציוריות, חופי ים וכדומה, כך שכמעט כל פינה מספרת סיפור ייחודי משלה. מקומות לאירועים קטנים בתל אביב על כן אחד הדברים הנכונים הוא לשלב בתבונה בין התפאורה הטבעית לבין מהות האירוע, כאשר כל היופי שכל פעם ניתן לבחור באווירה שונה ולהתאים אותה באופן האידאלי ביותר לאירוע המדובר.

שולחנות-מוכנים-לאירוע-במסעדה

דרכי הגעה – לצד מגוון היתרונות שיש לעיר להציע, אין להתעלם מהעובדה שלא פעם כאשר מדובר על מציאת חנייה, ניתן למצוא שמדובר על מטלה כלל לא פשוטה. מסעדות לאירועים קטנים עם כן כאשר בוחרים מקום להרים בו אירוע, מראש יש לוודא שבין היתר הוא גם יודע להציע מקום חנייה נוח, כך שהאורחים ישמרו על האווירה הטובה עמה התכוונו להגיע ולא יחליפו אותה עם תחושת מירמור. כמו כן מומלץ לברר את דרכי ההגעה הנוחים ביותר ולעדכן את האורחים, וזאת כי מי שלא מכיר את העיר, עשוי למצוא שלא תמיד הדרך אכן קלה כפי שמלכתחילה היה נראה.

תחבורה נוחה – מסעדות לאירועים קטנים בתל אביב יש הרבה אך מסעדות במיקום טוב? זה כבר קשה. אצלנו ההגעה היא הדרך הקלה והנוחה ביותר. אם כבר אזכרנו את דרכי ההגעה, גם ראוי לציין את התחבורה העירונית שמאוד נוחה- גם בשעות היותר מאוחרות. מכאן שניתן לצאת ליהנות ואף לשתות, מבלי לחשוב מי יהיה נהג תורן, וזאת כיוון שניתן להסתמך על תחבורה עירונית מסודרת, נוחה וזולה- כך שכבר מדובר על יתרון מהותי נוסף כאשר חושבים על הרמת אירועים קטנים בתל אביב.

אירוע-קטן-עד-150-איש-במסעדת-רגינה

רק לבחור – אירועים קטנים במרכז ניתן לקיים במגוון מקומות. ניתן לקיים במוזיאונים, פארקים, חופי הים, מועדונים וכדומה – אך אחת האופציות היותר נפוצות היא הרמת אירועים במסעדות שערוכות לקיים אירועים פרטיים. כך ניתן להבטיח מראש שהכול מסודר, אין צורך להשקיע בדבר, ניתן לפנק את האורחים עם מטעמים חדשים לצד אווירה אורבנית ייחודית וכדומה. לסיכום, לעיר ת"א אין מתחרים- לא לאווירה שהיא יודעת להציע, לא למיקום הגיאוגרפי ולא להיצע הנרחב של האטרקציות, כך שהשאלה היחידה היא האם לנצל את ההזדמנות וכבר לשהות בה לילה, או להסתפק בכמה שעות ולחזור הביתה שמחים ומרוצים.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: