יום כיף מסיימים במסעדה כשרה

אין כמו לארגן יום כיף לעובדים שלכם. אתם לא מבינים עד כמה הדבר הוא משמעותי עבורם ומהווה "בריחה" מהשגרה היומיומית בעבודה. מעבר לכך, יום כיף, יכול לגבש בין כל העובדים – מהעובד הזוטר במערכת ועד העובד הבכיר ביותר. הגיבוש הזה יכול לעשות רק טוב לכולם. אז איך מתכננים יום כיף מושלם? המשיכו בקריאת המאמר ותגלו.

בחירת אטרקציות

בדקו קודם כמה פעילויות גיבוש או אטרקציות אתם רוצים לעשות באותו יום כיף. יש המון רעיונות לכאלה, החל מפיינטבול, משחק לייזר תאג, ניווט ספורטיבי, סיורים בתל אביב עם שחקן, סדנאות להכנת אוכל ועד לכאלה שהן קצת יותר רגועות כמו, יום כיף בספא הכולל עיסוי, לילה בבית מלון או צימר ועוד. אם אספתם לכם רשימה מכובדת של אטרקציות, כעת הגיע הזמן לסנן מבין הרשימה ולבחור אטרקציה אחת או שתיים שתהיה ביום הכיף. אגב, את תהליך הסינון והבחירה תוכלו גם לעשות בשיתוף העובדים. הכוונה היא שתוכלו לשלוח מייל תפוצתי ובו לציין את כל האטרקציות. אלו שיקבלו רוב של הצבעות, יהיו האטרקציות שיבחרו ליום הכיף.

69329_238907832905572_2063278453_n

בחירת מסעדה

יום כיף בלי אוכל, הוא לא יום כיף אמיתי. על מנת שכל העובדים יהנו, גם אלו השומרים כשרות, מומלץ שתוציאו רשימת מסעדות כשרות ואם אתם מארגנים יום כיף במרכז, כדאי לחפש מסעדה כשרה בתל אביב בפרט ובמכרז בכלל. כך תדעו שעשיתם מה שיכולתם, על מנת שכולם יאכלו ויהנו מהאוכל ללא חשש של כשר או לא כשר. תוכלו לבחור מסעדה המתמחה בהכנת אוכל ים תיכוני, אוכל מבושל אותנטי, על האש ועוד.

חתונה-במסעדת-רגינה

אם יום הכיף מתקיים באזור המרכז, תוכלו לבחור מסעדה כשרה בתל אביב או מסעדה בכשרות מהדרין. יש המון כאלה בעיר. בדקו המלצות וחוות דעת ואתם מסודרים. מומלץ לוודא שלמסעדה יש חדר פרטי או שהיא מהווה בפני עצמה – מקום לאירועים קטנים, בו תוכלו לשבת רק עם העובדים ולא עם כל אורחי המסעדה. בדקו גם איזה דיל מציעה לכם המסעדה – האם כל עובד יכול לבחור מהתפריט את המנות שהוא רוצה או שיוצע לכם תפריט ספציפי ליום הכיף.

אחת מבין המסעדות המומלצות בתל אביב היא מסעדת רג'ינה. היא ממוקמת במתחם התחנה, ממש מול הים. המסעדה מציעה תפריט מגוון כשר הכולל מנות בשר, דגים, מרקים, מנות ראשונות ומנות מהמטבח הטבעוני.

הסעות

לכל יום כיף, אתם חייבים לדאוג לחברת הסעה. קיימים מגוון רכבי הסעות, שהינם בטיחותיים, מפוארים ונוחים. כך תוכלו לנסוע ביחד כל העובדים ממקום למקום ללא כל בעיה. חשוב לבחור חברה מקצועית ואמינה.

שורה תחתונה

שריינו את התאריך ליום הכיף מבעוד מועד עם הספקים השונים של האטרקציות, עם המסעדה שבחרתם ועם חברת ההסעות. אל תשאירו דברים לרגע האחרון. בדקו גם כמה עובדים יגיעו בפועל ליום הכיף וכך תוכלו לקבל הערכה מדויקת יותר של העלויות השונות. זכרו, על מנת לשמר את העובדים ולזכות בתפוקות גבוהות יותר שלהם, מומלץ ורצוי להוציא אותם לימי כיף. עשו זאת לפחות פעם-פעמיים בשנה.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: