אירוע חתונה במסעדה בנווה צדק

מסעדת רג'ינה הממוקמת במתחם התחנה בנווה צדק מזמינה אתם לערוך את החתונה שלכם כאן אצלנו בנווה צדק. לכלה ולחתן מצפה אירוע מהמם במבנה ארכיטקטוני מהמאה ה-19 הממוקם כאמור בנווה צדק. חתונתכם תיהיה כשרה בכשרות מהדרין של הרב גערליצקי, לצפיה בתעודת הכשרות שלנו, לחצו כאן. אוכל כשר וטעים במיוחד הכולל בופה כניסה לחתונה, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים מהממים שיוגשו בסיום.

אירוע חתונה קטנה בתל אביב מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים ליהנות מהשילוב האופטימאלי שבין אירוע חתונה בעיר הגדולה לבין אירוע אינטימי ומיוחד המותאם למספר מצומצם של אורחים. במסעדת רג'ינה הממוקמת בתל אביב, תוכלו למצוא את כל יתרונות האירוח המאפשרים גם לכם ליהנות מאירוע חתונה קטנה עם כל המרכיבים של אירוע גדול ובלתי נשכח.

מיקום מרכזי ומיוחד

מסעדת רג'ינה ממוקמת בתוך מבנה ארכיטקטוני מרהיב ביופיו במתחם התחנה בתל אביב, כאשר גן אירועים יפיפה במסעדה ממתין לבאי האירוע ועיצוב מודרני ומוקפד עוטף את חלל המסעדה.

אוכל כשר, טעים ומושקע

תפריטי האירוח של מסעדת רג'ינה המחזיקה בכשרות מסוג מהדרין, מאפשרים לכם ליהנות מהשילוב המופלא שבין אוכל כשר וטעים למנות אוכל גדולות ומושקעות המוגשות לאורחי האירוע לאורך כל שלבי אירוע החתונה.

אווירה אינטימית ויחס אישי לכל אורח/ת

במסגרת רג'ינה ניתן לקיים אירועי חתונה של עד 150 מוזמנים וליהנות גם מאווירה אינטימית ומשפחתית וגם מיחס אישי המוענק על ידי צוות המקום לכל אחד ואחת ממשתתפי האירוע.

מערכות אירוח והפקה חדישות

במסעדת רג'ינה המתמחה בהפקת אירוע קונספט לכל מטרה, לרבות, אירועי חתונה קטנה בתל אביב, תוכלו למצוא מערכות אירוח והפקה חדישות הכוללות בין היתר: מערכות ישיבה נוחות הזוכות לעיצובי וסידורי שולחן בהתאם לצרכי האירוע, מערכות הגברה אקוסטיות, מערכת תאורה "חמה" ורומנטית ואמצעים טכנולוגיים נוספים המותאמים לצרכי האירוח.

צוותי אירוח מנוסים ומיומנים

במסעדת רג'ינה הכשרה לאירועים בתל אביב, ממתין גם לכם, צוות אירוח מקצועי, מנוסה ומיומן העומד לרשותכם לאורך כל שלבי התכנון, ההפקה ותפעול האירוע מתחילתו ועד סופו. צוות זה יסייע לכל חתן כלה בתכנון האירוע לפרטי פרטים בהתאם למאפייני האירוח המועדפים עליהם ביותר.

אירוע-קטן-עד-150-איש-במסעדת-רגינה

רג'ינה – חתונה במסעדה כשרה בתל אביב

מרכיבי האירוח השונים המופיעים לעיל, מאפשרים לכל אחד ואחת מהזוגות שביניכם ליהנות מאירוע חתונה אינטימי, מרגש ומיוחד המותאם לקהל משתתפים של עד 150 איש, כאשר אווירת האירוח האינטימית תעניק ערך מוסף לאירוע המיוחד עליו תמיד חלמתם.

צוותי האירוח והניהול המנוסים והמיומנים של מסעדת רג'ינה, יעמדו לרשותכם לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע והם יעשו הכול על מנת להפוך את האירוע האינטימי והמיוחד שלכם לאירוע מרגש ובלתי נשכח. בשטח הגן הפסטורלי של המסעדה ניתן לקיים את טקסי החופה המסורתית וליהנות מאור ירח וכוכבים המלווים אתכם כל הדרך לחופה.

אם גם אתם עומדים לקיים אירוע חתונה אינטימי למספר מצומצם של אורחים, אנו מזמינים גם אתכם לגלות את נפלאות האירוח העומדים לרשותכם במסעדת רג'ינה- מסעדת אירועים כשרה במיקום הכי מרכזי בתל אביב.

269918_238905736239115_1602472349_n

שירות ויחס אישי לכל אורח/ת

כמסעדת אירועים בנווה צדק המתמחה בהפקת אירועי בוקר/צהריים/ערב, במסעדת רג'ינה תוכלו להבטיח לעצמכם שירות ויחס אישי לכל אורח/ת בחתונה שלכם. שירות זה מוענק לכלל משתתפי האירוע מתחילתו ועד סופו על ידי צוותי אירוח מנוסים ומיומנים המתאפיינים בתודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בענף האירוח.

אם גם אתם עומדים לקיים בזמן הקרוב אירוע פרטי או עסקי למספר מצומצם של אורחים ובמידה וגם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם אירוע אינטימי ומיוחד, זה הזמן ליצור קשר עם אחד ממנהלי האירועים של מסעדת רג'ינה וליהנות בגדול!

אירוע-חתונה-בנווה-צדק

צילומי חתונה בנווה צדק

במתחם התחנה בו ממוקמת המסעדה שלנו, קיים נוף עוצר נשימה, תוכלו לערוך צילומי חתונה ססגוניים ומיוחדים במינם במתחם. מבנה תחנת הרכבת "יפו" הנבנה בשנת 1892 טרמינל הסחורות, בית חרושת עתיק, פסי רכבת, מבנים שונים ומשונים מהמאה ה-19 ונוף ייחודי המשקיף לחוף הים הצמוד.

מקום-לאירועים-קטנים-בסגנון-חתונה

חתונה במסעדה כשרה ורומנטית

אתם מוזמנים לקיים חתונה במסעדה שלנו באווירה נעימה ואינטימית של עד 120 מוזמנים, באחד מהמבנים הרומנטיים ביותר בתל אביב. המסעדה מחולקת לאזורים המאפשרים קיום אירוע פרטי קטן ואינטימי כחלק משגרת היום הרגילה של המסעדה, ובמרחב פרטי משלכם. החופה יכולה להיערך אצלנו בחצר, או באחד מבתי הכנסת העתיקים של נווה צדק, והסעודה מיד לאחריה, במרפסת המקורה שלנו.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: