כיצד לשמור ‏על כשרות ‏תוך כדי ‏שמירה על ‏המשקל?

משום מה יש כאלה שחושבים שאוכל כשר הוא לא טעים. אם הבשר שלהם לא יהיה משולב עם חמאה, הם לא ייהנו מהמנה. המסעדה שלנו באה להוכיח שכשר זה טעים! מאוד טעים אפילו.

טעמו וראו כי טוב!

מי שגדל במטבחים בעולם בלי כל מודעות לעניין הכשרות, חושב ששמירה על כשרות זוהי משימה כמעט בלתי אפשרית וכזו היוצרת הגבלות קשות מנשוא. מי שאכן סבור כך, מוזמן לבקר במסעדה שלנו בתל אביב. הוא יגלה את האוכל הכי מדהים בעולם שהוא גם כשר!

מסעדה ‏כשרה בתל ‏אביב

מסעדת רג'ינה בתל אביב היא מסעדה ייחודית. מסעדה ‏כשרה בתל אביב המעוצבת באופן מדהים, בהשראה של תקופת העבר. אם זה הריצוף האותנטי, הדלתות, החלונות והתריסים המעוצבים כיאה לסגנון של המתחם כולו, השנדלירים היפים המשתלשלים מהתקרה והתאורה הייחודית המשלימה את האווירה המדהימה במקום. מלבד המראה העיצובי ישנן התפריט העשיר והמגוון המעוצב בקפידה על ידי שף הבית. במסעדה מובטחת לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

חתונה-במסעדה-כשרה

‏דיאטה כשרה

השמירה על כשרות, כלל אינה אמורה להפריע גם בעת ‏דיאטה. גם אם אתם רוצים ללכת על ‏דיאטה ‏מהירה ‏ובריאה, עדיין תוכלו לעשות זאת בקלות רבה בעזרת מתכונים דיאטטים ומאכלים כשרים.

מה אוכלים בדיאטה הכשרה?

אז ראשית כשר, הכוונה היא לאכול מאכלים שיש עליהם חותמת כשרות של רב שבחן את תהליכי הייצור של אותם מוצרים. אם אלו בשרים שנשחטו כהלכה ועברו הכשרה כדין (הכשרה זוהי המלחה של הבשר על פי הלכות ברורות, כדי להוציא את הדם שנמצא בתוך הבשר), אם זה כבד שעבר צלייה כדין על מנת להוציא ממנו את הדם וכמובן דגים כשרים שנבדקו כי יש להם סנפיר וקשקשת.

מלבד זאת כשרות דורשת הקפדה של הפרדה מוחלטת בין בשר לחלב. זה אומר שאין לבשל חלב עם בשר וגם את הכלים אשר בהם מבשלים את החלב ואת הבשר, אין לערבב. חשוב לדעת כי גם מאכלים חריפים מעבירים טעם כמו בצל שנחתך בסכין חלבי עשוי להיחשב כבצל חלבי וכך יש להתייחס אליו.

בגדול, אלו הם הכללים ומי שיודע אותם היטב, כבר לא ייכשל באכילה שאינה כשרה.

כשר שאינו משמין

למעשה כל מאכל כשר שהוא דל קלוריות יכול להתאים לדיאטה. זה יכול להיות חזה עוף שאין בו הרבה שומן. אפשר לצלות אותו על מחבת עם תבלינים, להכניס אותו לתנור עם תבלינים ומעט שמן ולהפיק מנה נהדרת. סלט עם מגוון ירקות (מעושרים כהלכה…) ישלים את הארוחה. גם הקמחים מחיטה מלאה קיימים בכשרות מהודרת ואלו עשויים להשלים את התפריט הדיאטטי. כאשר מדובר בקמח, חשוב לשים לב כי הקמח מנופה והוא נמצא באריזת וואקום. היות וקמח דורש ניפוי מפני חרקים החודרים אליו ואלו כמובן אסורים באכילה.

בינינו, תכלס – כשר זה גם הרבה יותר אסתטי ונקי.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: