אירוע פרטי – אילו אפשרויות עומדות בפנינו?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי למספר אנשים מסוים וחושבים על המיקום הטוב ביותר ואפשרויות האירוח הקיימות, הגעתם למקום הנכון. צוות רג'ינה סקר עבורכם את האפשרויות השונות אשר עומדות לרשותכם כאשר אתם רוצים להרים אירוע ברמה עולמית, בתקציב ידידותי לכיס.

אירוע פרטי במסעדה

כאשר אנחנו רוצים לארח ולחגוג עם כמות קטנה יחסית של אנשים, בכמות ממוצעת של בין חמישה עשר ועד שלושים איש, חגיגת אירוע פרטי במסעדה תהווה את האפשרות הטובה ביותר עבורנו. מצד אחד, מדובר בכמות קטנה מדי מכדי לערוך את המאורע באולם אירועים גדול ונוצץ, מצד שני עבור רובנו זוהי כמות גדולה למדי של אורחים עבור הבית שלנו.

כאשר אנחנו מארגנים אירוע פרטי במסעדה, אין ספק שעלינו ליצור קשר מראש עם המסעדה מבעוד מועד, רצוי כמה שיותר מראש כדי להכין את הצוות ולוודא את הזמינות והעלויות של האירוע. מומלץ לשבת עם מנהל המסעדה ולהגיע איתו להסכם עבור המנות אשר יוגשו במהלך האירוע, המחירים והערך המוסף אשר המסעדה יכולה להציע. שימו לב שאם מדובר בארוחה בה כל אחד יכול לבחור את המנה שלו מתפריט המסעדה אין אנו יכולים לאמוד מראש את המחיר הסופי של האירוע, ולכן כדאי לעבוד עם תפריט ייעודי לאירוע המדובר.

אירוע-קטן-עד-150-איש-במסעדת-רגינה

מיקום המסעדה וסוג המטבח חשובים מאוד כאשר אנחנו מחפשים את המקום המושלם כדי לארח את הסעודה שלנו, נסו לברר היכן כל אחד מהמשתתפים מתגוררים והאם יש לו בעיות אוכל מסוימות, לדוגמא – אם שלושה מחבריכם הקרובים הם טבעוניים, לא כדאי יהיה לבחור במסעדת בשרים עבור המאורע, או אם הרוב הגדול של החוגגים מתגורר במרחק של יותר משעתיים נסיעה מהמסעדה, עדיף יהיה לחפש אחת אשר תהיה קרובה יותר בממוצע עבור כולם.

חגיגת אירוע פרטי בבית

במקרה וכמות האורחים לא גדולה מדי עבור הבית שלכם, ביצוע האירוע בבית יכול להוזיל את העלויות משמעותית, אך ידרוש ממכם עבודה רבה יותר. כאשר זה המקרה, אנחנו ממליצים להזמין מראש מאכלים אשר לא ידרשו ממכם לעמול רבות על האוכל לאירוע, ויספקו חגיגת טעמים לחך לכל מי שיגיע.

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר הזמנה של מגשי אירוח חלבי לאירוע פרטי, מדובר בהזדמנות מעולה אשר מאפשרת לנו להזמין כיבוד לאירוע פרטי בצורה קלה אשר יכולה להתאים לכולם, גם לצמחוניים בינינו, ללא עבודה קשה אך תוצאה משובחת לכל הדעות. מגשי אירוח חלביים מתאימים כמעט לכולם, מדובר במבחר ענק אותו נוכל לנסות ולטעם קודם לכן ולהחליט מה נרצה עבור האירוע שלנו.

שימו לב שאם אתם מזמינים כיבוד לאירוע פרטי, חשוב יהיה גם להזמין מראש את הקינוחים, הרי אי אפשר לקיים סעודה מכל טוב ללא מטעמים מתוקים כדי לשמור לסוף.

אנחנו בטוחים שיש בידיכם את הכלים לארגן את האירוע הטוב ביותר אשר רשימת האורחים שלכם לא ישכחו במשך זמן מה, נסו להשתמש בעצות ובאפשרויות השונות אשר הצענו כאן, בהצלחה מסעדת רג'ינה 🙂

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: