רג'ינה – מסעדת בשרים כשרה במרכז תל אביב המגישה בשר חלק

מחפשים אחר מסעדה בשרית כשרה באזור המרכז? זה הזמן להכיר את מסעדת רג'ינה, מסעדה כשרה למהדרין הפועלת בלב בתל אביב. רג'ינה הינה מסעדה תל אביבית מרהיבה ביופייה המאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מתפריט שף עשיר ומגוון, כאשר ההבדל המהותי בינה לבין מסעדות שף אחרות הפועלות בבירת הקולינריה של ישראל- העיר תל אביב, היא העבודה שמדובר במסעדה כשרה למהדרין המגישה בשר חלק.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

מסעדת רג'ינה הממוקמת בתוך מבנה ארכיטקטוני מרהיב ביופיו במתחם התחנה בתל אביב, הינה מסעדת בשרים כשרה למהדרין, בכשרות של הרב שמואל יוסף גערליצקי. תפריטי האירוח של המסעדה משלבים בין בישול ביתי מסורתי, לבין מנות מודרניות של דגים ובשר. כמו כן, התפריט כולל תוספות חמות מפנקות, קולקציית סלטים טריים עשירה ומגוונת, מרקי הבית וקינוחים מופלאים לסיומה של כל ארוחה. בדומה לכל מסעדת בשרים אחרת, גם ברג'ינה תוכלו למצוא היצע מרשים של בשרים על האש לצד תבשילי בשר חלק בבישול ארוך.

רגינה-מסעדה-כשרה-בתל-אביב

מקום לאירועים קטנים בכשרות מהדרין

כאחת מאותן מסעדות בשר חלק הפועלות במרכז הארץ, מסעדת רג'ינה מהווה את המקום האידיאלי לקיומם של אירועים קטנים לקהל של עד 150 משתתפים, כאשר בשטח המסעדה עומדים לרשותכם גם חדרי אירוח פרטיים לאירועים עד 24 משתתפים. כמסעדת אירועים אקסקלוסיבית וכשרה הפועלת בתל אביב, מסעדת רג'ינה מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים לאירוח מפנק באווירה משפחתית. הפקת אירועים במסעדת רג'ינה מאפשרת לכם ליהנות בין היתר ממערכות ישיבה מעוצבות, מערכות הגברה ותאורה מתקדמות, תפריטי אירוח המותאמים לאופי וסוג האירוע, ומעל הכול, שירות ויחס אישי המוענק לכל אורח/ת ולכל סועד/ת. כל התפריט במסעדה הינו כשר, לרבות, כשרות מסוג בשר חלק רבנות ראשית. המסעדה פועלת כמסעדת אירועים לאורך כל ימות השבוע (למעט ערב שבת ושבת) וכמו כן, היא משמשת כמסעדת בשרים כשרה ואקסקלוסיבית מדי יום במהלך ראשון עד חמישי החל מהשעה 12 בצהרים ועד השעות הקטנות של הלילה.

רג'ינה – מסעדת בשרים כשרה בתל אביב

תפריט האירוח של מסעדת רג'ינה משלב בתוכו מנות ראשונות כגון: מעדן כבד, סלמון כבוש, קרפצ'יו סלק ומגש לחמי הבית המגיע עם קונפי שום, שמן זית וסלסלת עגבניות. בין יתר הסלטים המוגשים במסעדה תוכלו ליהנות מסלט התחנה שהוא למעשה סלט עלים ירוקים עשיר המשלב בתוכו צנונית, עגבנייה, מלפפון וירקות שורש בליווי רצועות עוף חזה על הגריל. במנות הדגים של המסעדה ממתינות לכם מנות דג מרוקאי, מנות דג סלמון ומנת דג בתנור. המנות העיקריות של המסעדה מאפשרות לכם ליהנות מתפריט מסעדת בשרים כשרה במרכז הכולל בין היתר מנת אנטריקוט במשקל 300 גרם, מנת המבורגר מבשר בקר משובח במשקל 300 גרם, מנת גולאש הונגרי, מנת אסאדו, פלטת בשרים זוגית המורכבת מנתחי אנטריקוט ופרגיות ומנות בשרים נוספות. לצד מנות הבשרים העסיסיות של מסעדת רג'ינה, תוכלו למצוא במסעדת רג'ינה גם מנות טבעוניות ותפריט ילדים.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: