מסעדה כשרה בתל אביב – יש דבר כזה?

תל אביב, בירת הקולינאריה של ישראל, מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות מהיצע בלתי פוסק של מסעדות ובתי אוכל. ברחבי העיר, תוכלו למצוא עולם קולינארי עשיר המבוסס על מטבחים שונים מכל קצוות העולם, כאשר חלק גדול מהמסעדות הפועלות בעיר אינן מחזיקות בתעודת כשרות. יחד עם זאת, לכל חובבי הקולינאריה שביניכם המעוניינים ליהנות ממעדני אוכל כשר בתל אביב, ממתינה מסעדת רג'ינה הממוקמת במתחם התחנה בתל אביב.

מסעדת רג'ינה הפועלת מתוך מבנה ארכיטקטוני מרהיב ביופיו, היא אחת מאותן מסעדות כשרות הפועלות במרחב הקולינארי של העיר ללא הפסקה. רג'ינה הינה מסעדה בכשרות מהדרין של הרב שמואל יוסף גערליצקי והיא מעמידה לרשותכם תפריט כשר המבוסס על הבישול הביתי הכולל בתוכו מנות דגים מופלאות מנות בשר מובחר, היצע אנין טעם של סלטים ומרקים לצד קינוחים ומנות אחרונות מענגות. כל תפריט האוכל הכשר במסעדת רג'ינה מורכב מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

מסעדה כשרה בתל אביב זה רג'ינה

רג'ינה, מסעדה כשרה בתל אביב, פועלת לאורך ימות השבוע (ימים ראשון עד חמישי) במתכונת מפוצלת, כאשר במהלך שעות הצהריים, החל מהשעה 12 ועד השעה 15:30, תוכלו ליהנות מתפריט המסעדה במסעדת ארוחות "אכול כפי יכולתך", ובשעות הערב והלילה, החל מהשחה 17:30 ועד חצות תוכלו ליהנות מתפריט טאפסים. כמו כן, המסעדה פועלת בימי שישי (עד השעה 15:30) במסגרת ארוחות בופה בימי שישי ובמסגרת אוכל מוכן לשבת במסגרת TAKE AWAY. שערי המסעדה נפתחים שוב במוצאי השבת, כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הסועדים. בשעות הערב, מומלץ להזמין שולחן מראש לנוכח הביקוש הגדול לאוכל כשר באחת מהמסעדות הכשרות אנינות הטעם.

שולחנות-מוכנים-לאירוע-במסעדה

רג'ינה – מגוון רחב של אפשרויות אירוח לכל מטרה

כאחת מהמסעדות הכשרות הפועלות בתל אביב, ב-רג'ינה, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות אירוח המותאמות לכל מטרת אירוח, בין אם מדובר בארוחת צהריים משותפת לעובדי החברה ובין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי אותו תרצו לקיים במקום.

בשטח המסעדה תוכלו למצוא מספר חדרי אירוח פרטיים המיועדים לאירועים עד 24 משתתפים, כאשר בכל אחד מחדרי האירוח תוכלו למצוא מערכת ישיבה אלגנטית, מערכות הגברה ותאורה ואמצעי הפקה ואירוח נוספים המותאמים עבור סוג ואופי האירוע אותו תרצו לקיים במקום. כמו כן, תוכלו לקיים אירועים פרטיים ועסקיים (לאורך כל שעות פעילות המסעדה) בכל שטח המסעדה וליהנות מחלל אירוח מודרני ומעוצב המותאם לאירועים עד 150 משתתפים.

תפריטי האירוח המוצעים לכם במסעדת אירועים כשרים במסעדת רג'ינה, מותאמים עבורכם באופן אישי והם מבוססים על מנות הדגל של שף המסעדה ועל איכויות הטעם של המטבח הביתי המסורתי. אם גם אתם מחפשים אחר מסעדה כשרה ואנינת טעם המקפידה על אווירה נכונה ועיצוב מוקפד, מסעדת רג'ינה היא ללא ספק הכתובת הנכונה ביותר עבורכם.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: