5 גימיקים ושדרוגים להפקת אירוע מושלם במסעדה

היום הגדול שציפיתם לו מתקרב – ואתם מלאי התרגשות. חיכיתם כל כך הרבה זמן לרגע הזה, ואתם רוצים לחגוג אותו עם אהובי לבכם ולנצור אותו לנצח בתור זיכרון מיוחד, קסום, חד פעמי ובלתי נשכח. במקום ללכת על האופציה השגרתית של אולם אירועים, למה שלא תגוונו ותהפכו את האירוע הגורלי לחוויה כיפית, מופלאה ושונה מכל מה שהכרתם עד כה? ליקטנו עבורכם 5 דרכים מפתיעות להפקת האירוע המושלם שתמיד חלמתם עליו במסעדה אינטימית, מכושפת ובעלת אווירה של פעם לצד מגניבות תוססת צעירה ועדכנית, עם תפריט כשר למהדרין – במתחם התחנה שבלבה הפועם והנסתר של תל אביב. אז למה אתם מחכים?

1. ברוכים הבאים! או: השטיח האדום כבר כאן?

מי אמר שהימים שבהם קיבלו את פניהם של אורחים חשובים בחגיגיות ובהדר חלפו לבלי שוב? במסעדת רג'ינה נאפשר לכם להזמין הרכב לקבלת פנים אשר ימתין לכם ולאורחיכם במבנה ים תיכוני עוצר נשימה וינעים את זמנכם באווירה קסומה של פעם. כי אצלנו – האבירות לא פסה מן העולם. נשמח לקבל את פניכם בכניסה לפינה השקטה והנסתרת שלנו, עם גינה קסומה בחצר פנימית, ולהפוך את הערב המיוחד שלכם לחוויה שלא תשכחו לעולם.

2. שירה בציבור – בואו נעשה שמח

אירוע הוא לא אירוע בלי לשתות, להתפרק קצת ולעשות שמח! במסעדת רג'ינה הנוף המרהיב והעיצוב הקלאסי ורב הקסם הם רק תפאורה לכיף שמאפיין כל חתונה במסעדה או אירוע אחר. אנו ממליצים ל שילוב של שירה בציבור באירוע. שירה ביחד תשדרג פלאים את אופי האירוע. אין כמו ההנאה, השחרור והקרבה שבלזמר ביחד את השירים שכולנו גדלנו עליהם. אז קחו עוד לגימה מהיין המשובח שלנו ותפתחו את השירונים, כי הערב רק התחיל…

3. מנהרת הזמן – מסע קסום אל העבר ובחזרה לעתיד

מסעדת רג'ינה ממוקמת במבנה אבן ים תיכוני עתיק ועוצר נשימה ביופיו במתחם התחנה שבתל אביב. בואו ליהנות מהעיצוב הארכיטקטוני עתיר האווירה המכושפת שלנו, עם חומה ושער ברזל המקיפים חצר פנימית ירוקה ופורחת, חדרים מרוצפים בסגנון המאה ה-19 ונברשות שמתנדנדות מן התקרה. העיצוב היוקרתי, הקלאסי והיפהפה של המסעדה ייקח אתכם כבמטה קסם אל הימים שבהם עולים מכל העדות נפגשו במתחם התחנה בדרכם ליישובי הארץ השונים ולהנחת היסודות למדינה שבדרך.

אירוע-קטן-עד-150-איש-במסעדת-רגינה

4. חדרים פרטיים לאירועים מיוחדים – כי אצלנו, אתם תמיד סלבס

מעוניינים בחתונה במסעדה? רוצים לערוך אירוע מיוחד לאורך כל שעות היום? החדרים הפרטיים של מסעדת רג'ינה יעניקו לכם חוויית סלב מושלמת ויאפשרו לכם להזמין כמה משתתפים שמתחשק לכם – בהתאם לצרכי האירוע.

5. והעיקר – האוכל הכשר למהדרין

המטבח הייחודי שלנו, עם תפריט כשר למהדרין, ממזג בין טעמי המאכלים הביתיים השונים שיהודי כל הארצות הביאו עימם לארץ ישראל וממציא אותם מחדש בתור פיוז'ן ישראלי עדכני, תוסס ובעיקר – טעים בטירוף. אנו מסעדה כשרה בתל אביב ואצלנו – העבר הופך לעתיד. בואו לטעום איך.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: