כך תפיקו אירוע חלומי במסעדה

רוצים אירוע מושקע וחלומי בלי שתצטרכו להתאמץ? אם חשוב לכם להגיש אוכל מצוין באירוע המתקרב, אל תוותרו על אוכל כשר ואיכותי. זו הדרך הכי טובה לאירוע חלומי שבו כולם נהנים ללא יוצא מן הכלל – כשר, איכותי ובטוב טעם.

איזה אירוע ראוי לקייטרינג כשר ואיכותי

אם תשאלו איזו אירוע יוכל להשתדרג בזכות מזון כשר, נוכל לענות בקצרה – כל אירוע. ואם תרצו שנפרט יותר, כדאי שתקחו אוויר כי הרשימה מפתיעה ובכלל לא קצרה. קשה לחשוב על אירוע שלא ישתדרג כאשר אתם בוחרים מתוך התפריט המוצע במסעדת רג"ינה אשר מגישה אוכל כשר ואיכותי בכשרות מהדרין, ושמדבר אל לבכם ואל הטעם שלכם. האוכל ברג"ינה מתאים לחתונות בוטיק או חתונות גדולות, בר מצווה או בת מצווה, שבת חתן או חינה, אירועי גיבוש עסקיים או השקות ופתיחות חגיגיות, ימי כיף לעובדים, ימי הולדת בהפתעה ועוד. מלבד זאת, גם אירועים כדוגמת מסיבת פרישה, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, ימי נישואין שחוגגים ביחד עם חברים טובים שמתאספים בבית, גם אירועים כאלה יכולים להפוך לחלומיים ושווים על בסיס מזון כשר, מושקע ומוקפד.

8E3A9445

רג'ינה – שמתמחה בהסעדה כשרה לאירועים הנכונים

לא כל קייטרינג יוכל להציע בדיוק את מה שאתם מחפשים ואת מה שאנו מציעים, באירוע שלכם. ולא מספיק רק לבדוק כי מדובר בקייטרינג כשר ותו לא. חשוב לוודא כי יש להם ניסיון באספקת מטעמים ומנות מעולות לאירועים הדומים לאירוע שאתם מתכננים. אולי זה ישמע מפתיע, אך יש מקרים שבהם תרצו להזמין תפריט לאירוע ובו רק 20 מוזמנים למשל, אך תופתעו לגלות כי קיים מינימום של מנות, כך שאפשר להזמין רק לאירועים גדולים יותר. אנו ברג'ינה מספקים שירותי הסעדה לכל אירוע בין אם קטן או גדול.

חלבי, בשרי ומה שביניהם

במידה ותרצו להרחיב את התפריט לאירוע שלכם אנו מאפשרים הוספת קייטרינג כשר מחברה חיצונית כל עוד הכשרות מתאימה לשלנו. כיום, אין ספק כי באירועים מסוימים ישנה העדפה לתפריט כשר וללא בשר ולכן אנו מספקים את האפשרות הנ"ל. ולא מדובר אך ורק באירועים של צמחוניים. באירועים שנערכים למשל בשעות הבוקר או בשעות הצהריים המוקדמות, ניתן ליצור אירוע חלומי בהחלט על בסיס מנות כמו קישים, מאפים, פסטה וכיוצא באלה. אך אם אתם מארגנים אירוע קלאסי, בהחלט יתכן שתרצו לבחור תפריט אשר מתמחה בהכנת יופי של מטעמי בשר, מטעמים כשרים כמובן וגם מאוד מאוד טעימים.

4G0A1518

רג’ינה, הזמינו שולחן או קחו הביתה

אם אתם מתכננים אירוע קטן בבית, אתם יכולים לערוך אותו בצורה חלומית גם בצורה אחרת. במקום לצאת למסעדה, אתם יכולים להתקשר עם מסעדת רג’ינה – מסעדה לאירועים כך שהמסעדה בעצם נכנסת אליכם הביתה, עם מגוון המטעמים המוכרים והטובים. המסעדה ידועה באיכות המנות עם דגש על מטבח בשרי כשר ונהדר. כולם מוזמנים להגיע ולקחת הביתה, לסעודת החג, לאירוח, לאירוע.

אנו מקווים שכעת, ברור לכם יותר איך תוכלו לשדרג אירוע מתקרב, בלי טרחה. בצורה קלה, נעימה ובעיקר, מאוד טעימה!

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: