בר / בת מצווה במסעדה

הילדה גדלה ובקרוב תיהיה בת 12, כיום אירוע בת מצוו'ש הוא אירוע מיוחד במינו. במסדעת רג'ינה אתם יכולים לחגוג לילדה בת מצווה מהממת בחוויה בלתי נשכחת במתחם התחנה בנווה צדק תל אביב. אם אתם מחפשים מקומות לבת מצווה בתל אביב בהחלט הגעתם למקום הנכון. אירוע בת מצווה ברג'ינה בתוך מבנה ארכיטקטוני עוצר נשימה בו היא, אתם ההורים והאורחים שלכם מתרשמים מנוף יפיפה וכמובן אוכל טעים במיוחד הכולל מנות לפי בחירה, מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים, בופה כניסה והכל בכשרות מהדרין של הרב גערליצקי.

איך לבחור מבין המקומות לבת מצווה בתל אביב?

בת מצווש בימים אלו, כאמור, הינו אירוע מיוחד במינו ולכן עלינו כהורים לבחור מצד את המקום הטוב ביותר שיספק את הילדה ויחד עם זאת לא לחרוג בתקציבמעבר למצופה. במסעדת רג'ינה אתם ההורים מקבלים מקום מושלם לאירוע בת מצווה לילדה שלכם, מקום כשר בכשרות מהדרין, אוכל ביתי טעים במיוחד, מנות מגוונות, מקום עוצר נשימה ביופיו וכמובן מקום לא יקר ושמספק ומרשים את האורחים שלכם ואורחי הילדה.

בר מצווה ברג'ינה

לטובת הפקת אירוע בר מצווה ברג'ינה אנו נערכים גם למקום לברכות עבור חתן הבר מצווה, תוכלו לבחור ולתת לילד בהגיעו לגיל 13 לקרוא את ההפטרה במסעדה, לבחור את המוסיקה שאתם אוהבים ומעדיפים לשמוע וכמובן אתם נהנים ממנות מגוונות הכוללות מנות פתיחה, בופה כניסה לבר המצווה, עיקריות הכוללות בשרים, דגים ועוד וקינוחים מהממים וטעימים במיוחד. הכל בכשרות מהדרין של הרב גרעליצקי.

רגינה-בתחנה-מקום-לחתונה-קטנה-של-עד-150-סועדים

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: