מסעדת בשרים כשרה במרכז תל אביב

אם גם אתם קרניבורים מושבעים ומתגעגעים לאותו טעם איכותי, מעודן וביתי של פעם. אותו טעם של הבשר המבעבע בסירים של אמא וסבתא ומצליח לגרום לבלוטות הטעם שלכם לחוויות חושיות מדהימות ולבלוטות הרוק שלכם לעבוד שעות נוספות, הגעתם למקום הנכון – מסעדת רג'ינה , מסעדת בשרים כשרה במרכז.

מנות ראשונות לאוהבי הבשר

אם גם אתם זוכרים את מעדן הכבד המופלא שהגישה סבתא ואינכם יודעים אם תהיו מסוגלים לחזור לטעם של פעם, כי כבר הרגלתם את עצמכם למסעדות צרפתיות עם פטה כבד המוגש עם קונפי וברוסקטות, מסעדת רג'ינה בתל אביב אשר מציעה תפריט כשר למהדרין תשמח להפתיע אתכם ולהגיש לכם במסגרת המנות הראשונות לאוהבי הבשרים, מנת מעדן כבד שמצליחה לשלב בין הטעם הקלאסי ביתי של סבתא לבין הטעם האנין של הצרפתיים. אפשרויות נוספות הן כנפיים בצ'ילי מתוק, מאפה ביתי ממולא בבשר וצנוברים ולאלו מבינכם אשר מעדיפים את הדגה, סלמון כבוש או סביצ'ה עם כוסברה בשמן זית ולימון. מסעדה כשרה בתל אביב המציעה את כל אותן מנות ראשונות אהובות. 

EYG_0012

מנות עיקריות – תפריט כשר למהדרין

חשוב להבין שאין זה מקרי שגם אנשים חילוניים בוחרים ללכת למסעדות המציעות תפריט כשר למהדרין, כמו למשל מסעדת רג'ינה. היתרונות של התפריט הכשר רבים, ביניהם העובדה שהשחיטה של הבשר הכשר למהדרין תמיד תהיה בפיקוח וטרינרי. כיוון שאכילת דם תמיד תחשוף את האדם לסכנה של הרעלה וזיהום, שמירה על שחיטה לפי כללי ההלכה חשובים לבריאות תקינה. האיכות של הבשר גבוהה יותר וכן רמת הפיקוח. בנוסף, רמת הניקיון במטבחים כשרים גבוהה יותר

אז מה בתפריט העיקרי של הבשרים

אם אתם אוהבים אוכל מבושל וחם בוודאי תשמחו להזמין את הגולאש ההונגרי המוגש עם גזר, תפוחי אדמה ואורז לבן. אפשרות נוספת היא הסופריטו, מנת קציצות בקר עם קוביות חציל, תפוחי אדמה ועוד. אם יש לכם חך ילדותי אך אתם עדיין מעוניינים בבשר איכותי בצורתו המוכרת, בוודאי תשמחו להזמין שניצל דק מבשר עוף משובח או המבורגר העשוי מבשר בקר איכותי ומגיע עם צ'יפס וירקות. מעוניינים ללכת על מנה מעניינת ביותר המאפיינת את המטבח המצרי, בוודאי תיהנו ממנת הסנייה הכשרה הכוללת קבב על טחינה חמה עם חצילים, ירקות, עדשים ואורז. מעוניינים במנות איכותיות המתאימות גם לדייט רומנטי אליו אתם יוצאים במסעדה, הגיע הזמן להתענג על אנטריקוט או פלטת בשרים זוגית הכוללת אנטריקוט, פרגיות, מרגז, קבבים ובשרים נוספים.

4G0A1579

רג'ינה מקום כשר בתל אביב

מסעדת ר'גינה היא מסעדת בשרים כשרה במרכז המתאים גם לאותו קהל שמחפש 'מסעדה רומנטית בתל אביב' וכן מסעדה שמציעה גם מנות משובחות לקהל אוהבי הדגים וקהל הטבעוניים. במסעדה מיוחדת זאת הממוקמת בנווה צדק במתחם ארכיטקטוני מדהים ביופיו עם מרפסת מלאה בצמחיה ופרחים תוכלו למצוא גם מנות כשרות ואיכותיות של דגים בתנור, מנות סנייה ומקלובה טבעוניות, תפריט של מנות ילדים וקינוחים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות. אז שיהיה בתיאבון!

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: