חתונה קטנה ומושלמת – איך תעשו זאת נכון?

רבים יסכימו כי בחתונה קטנה יש תחושה שונה יותר מאשר בחתונה גדולה. היא אינטימית יותר ומאפשרת לכם לבלות זמן איכות עם בני משפחה וחברים קרובים. עם זאת, אינכם צריכים לצאת מנקודת הנחה שחתונה קטנה קל יותר לתכנן. לא פעם היא דורשת הקדשת תשומת לב לכל הפרטים הקטנים.

מקום לאירועים קטנים

חתונה שנערכת לכמות מוזמנים של עד 150 אורחים, מספקת אווירה אינטימית יותר לאורחים, לחתן ולכלה. המוזמנים המגיעים הם מוזמנים שבאמת מכירים את החתן והכלה ולא חברים של קרובים של הדודה מעפולה. אם בחרתם לערוך את החתונה במקום אינטימי כגון מסעדה או מקום אחר, במסעדת רג'ינה תהנו מתפריט איכותי, מגוון וכמובן כשר מהדרין. האוכל אותו אנו מגישים הוא מבין תפריט עשיר, אותו אתם, החתן והכלה, בוחרים לאחר טעימות במקום וכנ"ל גם לקינוחים ולשתייה שתרצו להגיש לאורחים בחתונה.

רגינה-בתחנה-מקום-לחתונה-קטנה-של-עד-150-סועדים

בין אם מנסים להימנע מעלויות גבוהות או מזמינים מעט יותר אורחים, תכנון חתונה קטנה זו משימה מאתגרת לא פחות מתכנון חתונה גדולה. עם זאת תחשבו על היתרונות של חתונה קטנה. העובדה שהזמנתם פחות אורחים מאפשרת לכם לבלות יותר זמן עם אנשים שחשובים לכם באמת ולהשקיע בדברים שבאמת חשובים לכם. יותר מכך, פחות אנשים יהפכו את המעמד לפחות מלחיץ ויאפשרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת – לאהוב ולהתחייב אחד לשני.

על המקום להיות אטרקטיבי

עליכם להבין כי המיקום בו תבחרו הנו משמעותי יותר מכל דבר אחר, היות ואליו הולכות רוב ההוצאות שלכם. ישנם מקומות אידיאלים לערוך חתונות קטנות ומחמיאים להם, כמו למשל מסעדות. רבים הזוגות צעירים אשר יעדיפו לפנות לאפשרות של מסעדה על פני כל החלופות, היות והן כבר מעוצבות, כוללות ציוד ומזון ויוצרות תחושה הרבה יותר אינטימית. מסעדת רג'ינה למשל היא מסעדה כשרה בתל אביב ולה אווירה פסטורלית השוכנת בלב העיר. המסעדה ממוקמת במתחם התחנה ולה חצר פנימית מעוטרת בצמחיה ועיצוב אדריכלי עם מאפיינים של המאה ה-19 אשר יהפוך כל אירוע למיוחד ולחוויה בלתי נשכחת. המתחם כולל גינה לאירועים קטנים ומתאים לקהל מוזמנים של עד 150 איש.

גם בעת תכנון חתונה קטנה יש לחשוב על תקציב

למרות כי נדמה שחתונה קטנה עולה פחות, לא פעם אין כך הדבר. במיוחד כאשר בוחרים להינשא בלב המרחב האורבני, החלטה שלא פעם תדרוש מעט יותר השקעה. לכן עליכם להגדיר את תקציב החתונה שלכם מראש ולהחליט במה חשוב לכם להשקיע ובמה פחות. כך למשל ישנם זוגות אשר מלבד המיקום רואים חשיבות גדולה בהשקעה בשמלת כלה, חליפה, איפור מקצועי, באוכל שמוגש באירוע עצמו ובשאר פרמטרים המשתנים מאחד לאחד. בעזרת הגדרת התקציב מראש תוכלו להימנע מהוצאות בלתי צפויות ולנצל את התקציב בדרך הכי יעילה.

מקום-לאירועים-קטנים-בסגנון-חתונה

השקיעו בדברים החשובים

חתונה קטנה כוללת פחות מוזמנים ולכן פחות אוכל, שתייה, מקומות ישיבה ועוד. כתוצאה מכך תוכלו להשקיע את התקציב שעומד לרשותכם בדברים החשובים כמו למשל בשמלה שהכלה תלבש, כי אם נהיה כנים, השמלה היא מסמר הערב של כל חתונה קטנה כגדולה. ולאחר שבחרתם במסעדה ופרטי האירוע סגורים, אפשר לשדרג את החוויה של טרום החתונה וליהנות ממסע מרגש שיעצים את החוויה ויהפוך את יום החתונה לכמה שיותר ייחודי. זאת מבלי להתרוצץ בין הספר, למאפרת ולסלון הכלות הלוך וחזרה, היות וחבילת הפינוק השלמה תחכה לכן תחת קורת גג אחת.

*המאמר באדיבות עיצוב שמלות כלה –  https://www.naamanewman.co.il

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: