אירוע עסקי בינלאומי בלתי נשכח במסעדה

כאשר אתם מתכננים להפיק אירוע עסקי, עליכם לשים דגש על כמה מאפיינים חשובים של התכנון, קל וחומר כאשר מדובר באירוע בינלאומי. שימת דגש על חמשת הדגשים הבאים יכולה לעשות עבורכם את ההבדל בין אירוע מוצלח ממש, לבין אירוע שלא יזכרו.

מיקום המסעדה

מיד אחרי שהגדרתם את מטרות האירוע וחישבתם את כמות המוזמנים זה הזמן לבחור מיקום. על המיקום להיות מאוד אטרקטיבי ומיוחד, מסעדת רג'ינה הממוקמת במתחם התחנה בתל אביב, מקום זה הינו מקום יפיפה ועוצר נשימה המספק לאירוע שלכם ערך מוסף בנוף מהמם מהמאה ה-19. שכן המיקום מגדיר מי אתם כעסק. אם ברצונכם להיות מעט ייחודיים, במקום לבחור באולם כנסים תוכלו דווקא לבחור במסעדה. הקפידו שתהיה זו מסעדה איכותית ושהמיקום שלה יהיה נגיש ואופנתי. כך למשל מסעדה בנווה צדק, במתחם התחנה יכולה להיות בחירה מרגשת ופרקטית כאחד. נווה צדק ממוקמת בתל אביב ועל כן מדובר במיקום נגיש עבור אורחים שמגיעים ממקומות שונים בעולם.

סוג המסעדה

דבר נוסף שיש לחשוב עליו הוא סוג המסעדה שתבחרו. האוכל מהווה נדבך חשוב ומרכזי והוא משפיע על הצלחתו של כל אירוע, במסעדת רג'ינה התפריט כשר בכשרות מהדרין, בין הבודדים בתל אביב המשמשים כמסעדה כשרה בתל אביב, המסעדה פתוחה הן לפרטי והן למגזר העסקי. מלבד התפריט עצמו יש לוודא שסגנון האוכל מתאים לסוג האנשים שמגיעים. כך למשל אם קהל המטרה יהדות העולם מומלץ לבחור במסעדה כשרה. מסעדה כשרה במתחם התחנה בתל אביב יכולה להציע תפריט עשיר ומגוון תוך ששומרת על ערכים חשובים של המוזמנים. דברים נוספים שכדאי לבדוק הם כמה אנשים המקום יכול להכיל והאם עיצובו מתאים לאווירה הרצויה במסגרת אירוע במסעדה.

4G0A1603

תוכן

לאחר שאתם סגורים על מקום, זה השלב למלא את הערב בתוכן. מה האירוע יכלול? האם תהיה הרצאה? האם מצגת? אל תשכחו שעל האירוע להיות ברמה בינלאומית ולכן עליכם להשקיע בתכנונו מכל הבחינות. כמובן שעליכם לוודא שהתוכן ידבר לקהל היעד שמגיע מבחינות רבות ולכן כבר בשלב התכנון הראשוני עליכם שלא להתעלם מן העובדה שעל התוכן לגשר על פערי שפה, להתאים לתרבויות שונות ולקלוע למטרה בדרך הכי טובה.

שפה

כאשר מתכננים עסק בינלאומי במסעדה, אין זה משנה עד כמה המסעדה שתבחרו תהיה אטרקטיבית והמיקום מרכזי ואופנתי. אם התוכן יועבר בצורה עילגת, הדבר ישדר חוסר מקצועיות וישפיע על תדמיתו של העסק. במקרה כזה האירוע העסקי יסב יותר נזק מאשר תועלת. לכן, טיפ נוסף וחשוב הוא ללמוד אנגלית היטב לקראת האירוע. קורס מקצועי ללימודי אנגלית יכול לתת לכם מענה ממוקד ומהיר ולסייע לכם לפנות טוב יותר לקהל היעד. לכן אל תקלו ראש בנושא, רשמו לעצמכם ברשימת המטלות סעיף: ללמוד אנגלית.

שיווק

אם ברצונכם שאנשים יגיעו אליו, עליכם להשקיע בשיווק ופרסום. שיווק ופרסום אירוע בינלאומי מהווים תנאי חשוב והכרחי להצלחתו, כי רק כך אחרים יוכלו לדעת שהוא מתקיים. אל תשכחו, כאשר מדובר באורחים מחו"ל עליכם לצרף גם מפה להזמנה שלהם. לא כולם יודעים היכן נווה צדק או מתחם התחנה ולכן יזדקקו להכוונה שלכם.

Contact Us

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: